In verband met de verbouwing van de school zijn de werkzaamheden gestart ter voorbereiding op de plaatsing van de noodlokalen. Momenteel wordt gewerkt aan onder andere de riolering, stroomvoorziening en andere benodigde aansluitingen.
Zodra deze werkzaamheden zijn afgerond, worden er betonplaten geplaatst als ondergrond voor de noodlokalen. Deze werkzaamheden vinden plaats tijdens de zomervakantie.
Deze werkzaamheden hebben ook gevolgen voor het gebruik van het schoolplein buiten schooltijd. Spelen bij de zandbak en de glijbaan blijft mogelijk. Op de overige delen van het schoolterrein is spelen na schooltijd en in de weekenden niet meer toegestaan. We vragen hiervoor uw begrip en medewerking.
Daarnaast is de ingang aan de Houtmanstraat (bij het beeld van de bruinvis) niet langer toegankelijk. De school blijft bereikbaar via de hoofdingang aan de Trompstraat.
